onsdag 24. februar 2010

Åppdatering.





Jadda dette er jeg ikke så god på som dere kanskje ser. Tar litt tid mellom oppdateringene!
Men jeg har da hatt besøk av mamma og pappa og Sivert. Det var veldig veldig koselig, jeg dro inn til London med en utrolig upålitelig buss, og en busssjåfør som ikke visste helt hvor han skulle parkere ved Victoria station, frustrerende for oss som satt på, når han åpna døra pilte alle ut så fort de kunne.
Så møtte jeg familjen på Hamleys, den sykt store leikebutikken, og alle tre var i fyr og flamme og måtte vise meg ting, blant annet denne flotte flotte Buzz Lightyear legofiguren! Veldig kul. Videre dro vi på Disneybutikken og fant en Woody, ny film snart vøt, mye stæsj ute å går, og Hanna elsker det!
Så dro vi på tekniskmuseum, og det var utrolig stort med masse forskjellige ting å prøve, mye moro for en elleve år gammel gutt. Stakkar pappa gikk med krykke etter å ha falt på ski, så han var nok litt sliten når vi dro han med rundt i undergrunden. Men vi hadde det moro. På kvelden spiste vi kinamat og så litt rundt før de dro på hotellet og jeg dro på det hostellet som lå ca fem minutter unna. Var nemlig ikke planlagt at jeg skulle komme bortover, spontan tur! (Og jeg som ikke er spontan! Slo et slag eller to for meg selv der gitt!) Dagen etterpå (Lørdag) dro vi til Covent Garden og så oss rundt. Vi var innom TinTin butikken der, og mamma fant en sekk hu ønska seg, men som hun ikke kjøpte. Så da når jeg og mamma skulle ta tbanen for å hente kofferten så sneik pappa og Sivert seg bort å kjøpte den i morsdags/valenting/fastelavnsgave!
Så dro vi til Coventry, plassen undertegnede hadde snakket veldig negativt om, og alle fikk seg en positiv opplevelse, for Coventry er visst ikke så ille om man ser litt mer enn bare sentrum.

Søndag, som da var morsdag/valentinsdag/fastelavn, fikk mamma gaven og blei veldig glad. Vi gikk i Coventry Catedral og den var verdt besøket, veldig fin..! Så dro vi til Leamington og surra litt rundt, og etter det dro vi hit, til min lille hule sånn at de kunne få se hvordan jeg bor og hvor jeg bor. Så dro vi til hotellet i Coventry og kosa oss og ut og spiste middag. Flott helg!

Dette er det største som har hendt til nå. Har ikke skjedd så mye her utenom. Har startet i barnehagen, noe som er veldig annerledes, men spennende. Vanskelig å vite hvordan man skal tilpasse seg, men jeg regner med at det kommer til å bli bedre. Unga er nydelige og forstår lett hva de sier.

Om elleve dager kommer Sigmund! Gleder meg!

Hanna

Ingen kommentarer: